Vi är hemma från vår resa, dottern och jag. Underbar var den, jag älskar vårt Europa och alla dess möjligheter! Jag älskar också att resa med min roliga dotter. Vi har skrattat och njutit oss genom så många miljöer redan! Även denna gång.

På resor får man pejling på hemlandet och hemfolket. Maken och svärsonen och T och S mötte på flygplatsen. De sistnämnda hade med sig teckningar av mommo och mommos hem och mommos iPad. Vi hade alltså längtat efter varandra denna helg!

Jag vaknade i morse i Amsterdam till ett textmeddelande med dåliga nyheter om en kär väninna.
Vilket påminde om hur viktiga våra nära och kära är. Och hur himmelens lyckliga vi är över att ha dessa livsviktiga människor!!!! Hur vi bär dem med oss, inom oss och ständigt vill dem väl. För de är livsnödvändiga för oss, omistliga!

20130414-192351.jpg

